Ja, det kan du absolutt, men merk at det er litt andre leveringsrutiner for privatpersoner. Bestiller du som privatperson vil du få en SMS fra vår leverandør Schenker når varene dine er klare for levering. Det er viktig at du svarer på denne tekstmeldingen med det leveringstidspunktet som passer for deg, slik at varene kan kjøres ut. Svarer du ikke på tekstmeldingen kjøres ikke varene ut da Schenker vil være sikre på at noen er til stede for å ta i mot, og i så tilfelle vil du bli belastet lagerleie for dagene forsendelsen blir liggende på Schenkers lager.
Ordrebekreftelsen sendes til oppgitt e-postadresse så fort bestillingen din er behandlet. Ved nettbestilling behandles ordre frem til kl 16 på virkedager, bestillinger etter kl 16.00 behandles neste virkedag.
Chat, ring eller send en e-post så skal vi forsøke å hjelpe deg.
Ta kontakt med oss på Chat, telefon eller mail, så ser vi på problemet. Det kan være behov for en print screen, slik at IT-avdelingen raskere kan løse problemet.
Så lenge ordren ikke har blitt plukket på varelager, kan man legge til varer på opprinnelig ordre. Vær OBS på at fraktprisen kan endre seg, det samme med utkjøringsdatoen.
Vårt varelager ligger i Sverige, varene kjøres ut med Schenker til oppgitt leveringsadresse. Ved behov kan varer bestilles med levering til oss på Kløfta for henting man-fre. mellom 8-16