Ja, det kan du absolutt! Men merk at det er litt andre leveringsrutiner for privatpersoner. Bestiller du som privatperson, vil du få en SMS fra vår leverandør Schenker når varene dine er klare for levering. Det er viktig at du svarer på denne meldingen med det tidspunktet som passer for deg, slik at varene kan kjøres ut. Svarer du ikke på meldingen, blir ikke varene levert. Schenker vil være sikre på at noen er til stede for å ta imot. I så fall vil du bli belastet med lagerleie for de dagene sendingen blir liggende hos Schenker.
Ordrebekreftelsen sendes til den oppgitte e-postadressen så snart bestillingen din er behandlet. Ved nettbestilling behandles ordre fram til kl. 16.00 på virkedager. Bestillinger som kommer inn etter kl. 16.00, behandles neste virkedag.
Chat med oss, ring, eller send en e-post, så skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg.
Ta kontakt med oss via chat, telefon eller e-post, så ser vi på problemet. Det kan være nyttig med et skjermbilde (print screen), slik at IT-avdelingen raskere kan finne en løsning.
Så lenge ordren ikke er plukket på varelageret, kan du legge til varer på den opprinnelige ordren. Vær obs på at fraktprisen kan endre seg, og det samme gjelder utkjøringsdatoen.
Vårt varelager ligger i Sverige, og varene leveres med Schenker til den oppgitte leveringsadressen. Ved behov kan varer bestilles med levering til oss på Nannestad for henting mandag til fredag mellom kl. 08.00 og 16.00.
Adressen er:
Ulvedalsvegen 8
2030 Nannestad