• Du mottar en ordrebekreftelse på e-post så snart bestillingen er registrert hos oss. I bekreftelsen finner du en estimert utsendelsesdato fra lageret vårt.

    Estimert utsendelsesdato oppdateres fortløpende på «Min side».

  • Har du behov for å endre leveringsadressen på en bestilling må du kontakte oss på telefon 63 94 76 60.

  • Du kan følge statusen på bestillingen din ved å logge inn på «Min side» og gå til «Mine bestillinger».

    Så snart bestillingen er sendt fra lageret vårt, vil du motta en e-post med sendingsbekreftelse og sporingsnummer, slik at du kan følge forsendelsen.

    I ordrebekreftelsen finner du også estimert utsendelsesdato for bestillingen din.

  • Vi kan tilby innbæring i de fleste tilfeller. Ta kontakt for pristilbud.
  • Vi kan tilby dellevering mot ekstra fraktkostnad. Legg heller 2 ordre i nettbuttikken om det haster med noen av varene.
  • Sjekk sporing hos Schenker – de kan i enkelte tilfeller splitte sendingen. Dersom alle kolli er markert som levert, men noe mangler, ta kontakt med kundesenteret, så finner vi ut av det for deg.
  • Fraktkostnaden vises i kassen før du bekrefter kjøpet. Nettbestillinger som overstiger 12 000 kroner ekskl. mva, får automatisk fraktfri levering (gjelder kun ved levering til fastlandet).